welcome to FIKKY'S blog.
. bace je k.. jgn kutok sudah.. ^_____^ satu agy, alang2 dah bace tu, kasi komen la sikit brother.. . AND..sister pun same k!! :)
(Fikky's Myspace) (Facebook / ym = roy_frick04@yahoo.com)

Sunday, October 18, 2009

berita terikini!!

carrefour(w.maju) , 6.01 petang - Dilaporkan terdapat seorang jejaka yg hampir gila atau separa gila akibat memikirkan sesuatu yg tidak dapat beliau fikir. Kejadian tersebut berlaku di kedai talifon bimbit dekat carrefour dipercayai tempat beliau menghantar talifon bimbit milik beliau untuk menukar "LCD" talifon bimbitnya. Menurut beliau, talifon bimbitnya rosak (rujuk post "maafkan ku~"). Tersebut adalah kenyataan dari beliau :-


"mamat tu kate dia suruh saya amik fon saya hari ni.. ok la, sya pun dtg kdai ni td kul 6 ptg td.. pastu sy jumpa brother tu, sy ckp kat dia yg saya nak amik fon.. dia kate balik "mane leh amik saje2 dowl!! nak kne beli la!!" . dalam hati saya ,saya berkata "bodoh" kerana itu shj yg mmpu saya katakan. sy ckp kat dia sy nak amik fon yg sy repair smalam.. dia pun bg la.. tp dia try on x boleh. katenyer bateri fon habis.. LEPAS TU!! dia kate dia nak PUMP bateri fon saya.
terus terlintas dan terfikir didlm kepala hotak saya image pump.





saya hairan.. macam mane dia nak pump bateri?? hampir separa gila saya dibuatnya.. sy duk pikir2 gak la, otak pun dah hampir cair sbb duk pk cam ne nak pump bateri.... pump tayar saya tahu la.. tp pump bateri.. hmmm..
lepas tu sy dah pasrah, dah x larat nak pk, sy tgk je dia bwt ape ngan bateri sy tu..

laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrh... rupe rupenyer.. dia pump bateri saya guna bnde alah ni.."


begitulah cerita menurut beliau. bak kata pepatah melayu "klu dah bengap tu bwt la cara bengap".

sekian sahaja dari saya,
kapal karam sing wall yeah melaporkan..
blogspot.com (sambil menghayun2kan tangan)

0 comments: