welcome to FIKKY'S blog.
. bace je k.. jgn kutok sudah.. ^_____^ satu agy, alang2 dah bace tu, kasi komen la sikit brother.. . AND..sister pun same k!! :)
(Fikky's Myspace) (Facebook / ym = roy_frick04@yahoo.com)

Monday, October 19, 2009

bosannya..Tidak!!

hmmm, smalam (ahad) blk MMU ngan shaqel.. smpai2 je mlm.. kami bedua je genggo yg ade kat mmu ni.. bosan gile owh... rasenyer en, mak nak tunggu anak dia lahir pun x bosan cam ni en.. pastu2, online la usha muvee la.. still bosan.. pastu tdo.. then tgh hari td shaqel kjut suh anta dia gy terminal putrajaya sbb dia nak gy kl.. dia ajk fikky skali tp fikky x nak.. kan qel kan?? aku bkn x nak ikot kau gy kl qel, tp aku x rapat la ngan diorng (yg bnarnyer aku ngntok sgt..hehehe). pastu dia pun pgy la.. lps ketiadaan dia, saya,muhammad fikri bin abdullah terasa sgt bosan..TIDAK!!! jgn siksa sy sebegini!! fushosh!! sumpah bosan. bak kate pepatah fikky,bosan sebosan bosannya, tiada apa yg lebih membosankan dari kebosanannya. tu orng kate "all-in-one tatabahasa" en..x tau nak bwt pe la qel.. snggup kau tinggalkan aku keseorangan kat bilik yg x seberape ni.. x de la x seberapa sgt, tp seberapa la jugak en.. pastu x tau nak bwt pe, tdo la... td bgn, LAPAR!! nak mkn ngn spe?? nak ajk jiran sbelah?? dia india msti ngan smbut raye dia tu en.. so, gy uh mkn ngan nik si spotter.. hahahaa... cam tu la crite tentang hari ini..


SANGAT MEMBOSANKAN.. TIDAKKKK!!!




*qel, pulanglah kamu secepat yg mungkin.. sanggupkah kau melihat aku mati kebosanan disini? hahaha...




thats all 4 today, thank u 4 reading =)


0 comments: